نسخه های مختلف نرم افزار امنیتی eset

۱ مهر ۱۴۰۱
نسخه های مختلف نرم افزار eset

نسخه های مختلف نود 32 را بیشتر بشناسید

نسخه های مختلف نود 32 (Nod32) یکی از جذاب ترین و محبوب ترین نرم‌افزارهای امنیتی برای رایانه‌های شخصی، گوشی‌های موبایل و سرورهای رایانه ای است. در این مقاله به بررسی خرید اکانت نود 32، انواع روش‌های خرید اینترنتی لایسنس نود 32 و نیز نسخه‌های نود 32 می‌پردازیم. شرکت ESET انواع مختلفی از نرم‌افزار‌های امنیتی پرداخته است که از گوشی همراه تا خانه هوشمند شما را در برابر حملات سایبری، هکرها، بدافزارها، ویروس‌ها و سایر موارد محافظت می‌کنید.

نسخه‌های مختلف نود 32

شرکت ESET یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده نرم‌افزارهای امنیتی است. اغلب کاربران در زمان خرید اطلاع دقیقی از انواع نسخه‌های نود 32 و سایر نرم‌افزارهای امنیتی این شرکت ندارند. در این مقاله ما انواع نسخه‌های eset که از اکثرا آن را با نام قدیمی اش یعنی نود 32 میشناسند را برای شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند در خرید اکانت نود 32 به شما کمک کند.

ESET NOD32 Antivirus

این نرم‌افزار یکی از اساسی‌ترین نسخه‌های مختلف نود 32  از محصولات شرکت ESET است که این نرم‌افزار همانطور که از نامش پیداست، برای بر طرف کردن تهدیدات سایبری از سمت ویروس‌های رایانه ای به کار گرفته می‌شود.

این نرم‌افزار آنتی ویروس نود32 دارای انواع لایسنس‌ها برای سیستم‌های مختلف است. در عین حال امکان اضافه کردن قابلیت‌های مختلف مانند اسکن ترافیک اینترنتی و بررسی سایت‌های خطرناک را نیز داراست. این نرم‌افزار می‌تواند بر روی انواع سیستم عامل‌ها نصب شود و از آن‌ها به خوبی پشتیبانی کند.

آنتی ویروس نود 32- nod32

ESET Internet Security

با خرید لایسنس نود 32  نسخه اینترنت سکیوریتی، امنیت کاملی را برای ترافیک‌های اینترنتی و تعاملات اینترنتی ایجاد کنید و رایانه خودتان را در برابر تهدیدات و نفوذهای اینترنتی بیمه کنید.

لایسنس اینترنت سکیوریتی نود 32

ESET Smart Security Premium

نسخه اسمارت سکیوریتی نود 32 تمام قابلیت‌های قبلی دو نسخه قبل را داراست و درعین حال از هوش مصنوعی برای کشف تهدیدات جدید استفاده می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند بر روی رایانه‌های شخصی، لپ تاپ‌ها و سرورهای اینترنتی نصب و اجرا شود. محدودیتی هم در زمینه سیستم عامل ندارد.

نسخه های مختلف نود 32 - اسمارت سکیوریتی

ESET Mobile Security for Android

سیستم عامل اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل‌ها برای گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و انواع رایانه‌های پوشیدنی و قابل حمل است. این نسخه از نرم‌افزار نود 32 با قابلیت‌های ویژه برای این سیستم عامل‌ها طراحی شده است. این نسخه ضمن پایین بودن نیاز به توان پایین پردازشی، توان بالایی را در ایجاد امنیت سیستم‌ها داراست. همچنین به خوبی می‌تواند تهدیدات اینترنتی موجود را شناسایی کرده و آن‌ها را بر طرف کند.

درباره موبایل سکیوریتی و لایسنس آن

ESET Parental Control for Android

یکی از نگرانی‌هایی که خانواده دارند، حفظ امنیت کودکان و نوجوانان خودشان در محیط اینترنتی است. این نسخه از نرم‌افزار نود 32 این قابلیت را دارد که بتواند کنترل کاملی را در اختیار والدین قرار دهد تا بتوانند رفتار کودکان و ارتباطات آنان در اینترنت را کنترل کنند. این نرم‌افزار ضمن ایجاد محدودیت برای دسترسی به برخی از محتواها، این قابلیت را دارد که گزارش‌هایی را از زمان و مکان‌ها و نیز محتواهای مشاهده شده توسط کودکان و نوجوانان تهیه کند.

کنترل کودکان با نود 32

ESET Smart TV Security

تلویزیون‌های هوشمند یکی از جذاب ترین وسایل دیجیتالی برای دریافت محتوا از اینترنت و سایت‌های ارائه استریم‌های ویدئویی هستند. این نسخه از نرم‌افزار نود 32 به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید سیستم تلوزیون هوشمند خودتان را در برابر تهدیدات اینترنتی محافظت کنید. این نرم‌افزار به مانند نسخه گوشی‌های همراه بسیار سبک است و بار پردازشی کمی را بر روی سیستم‌ها ایجاد می‌کند.

ایست اسمارت تی وی چیست؟

ESET Cyber Security for MacOS

سیستم عامل مکینتاش ساخت شرکت Apple یکی از سیستم عامل‌های موجود در بازار است. گرچه اکنون محبوبیت این سیستم عامل به مانند سابق نیست و نواقص زیادی در آن دیده می‌شود، اما شرکت ESET نسبت به توسعه یکی از نسخه‌های خود برای این سیستم عامل اقدام کرده است. این سیستم تطابق خوبی با مشکلات سیستم عامل مک و محدودیت‌های آن در زمان کار دارد و کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند حداقل از بابت نصب نرم‌افزار نود 32 دچار مشکل نشوند. گرچه ممکن است در زمان نصب با محدودیت‌های زیادی از سوی سیستم عامل مک 32 دچار باشید که چیز عجیبی در این سیستم عامل نیست.

لایسنس ایست سایبر سکیوریتی برای مک

ESET Cyber Security Pro for macOS

یکی از مشکلات اصلی سیستم عامل مک نقص در سیستم‌های دسترسی و مشکلات در پردازش‌های درست اینترنتی است. اگر شما یک کاربر مک باشید می‌دانید که سیستم شما در برابر تهدیدات سایبری بسیار آسیب پذیر است. به همین منظور نسخه حرفه ای نود 32 یک راهکار برای فائق آمدن بر مشکلات همیشگی سیستم عامل مک در زمینه امنیت و اینترنت است.

ایست سایبر سکیوریتی پرو برای مکینتاش

ESET Nod32 Antivirus for Linux Desktop

اگر شما برنامه نویس باشید و یا از سیستم عامل لینوکس به عنوان سیستم عامل حرفه ای برای مدیریت سرور و شبکه خودتان استفاده می‌کنید، شرکت ESET یک سیستم عالی را برای مدیریت به شما ارائه می‌کند. سیستم عامل لینوکس یکی از قوی ترین سیستم عامل‌های دنیا است و با استفاده از آنتی ویروس‌های نود32 این قدرت چند برابر بهتر خواهد شد.

آنتی ویروس نود 32 برای لینوکس

ESET HOME

خانه‌های هوشمند یکی از فناوری‌های مورد توجه در این روزها بوده است. نسخه ESET HOME یکی از نسخه‌های ویژه ای است که برای محافظت از خانه‌های هوشمند ارائه شده است. این نرم‌افزار امنیت خانه شما هوشمند شما را چندبرابر می‌کند.

درباره ایست هوم

ESET Password Manager

یکی از نیازهای این روزهای خیلی از کاربران آن است که بتوانند از یک سیستم امن برای حفظ پسوردها و یا سیستم‌های ورود دو عامله خودشان استفاده کنند. شرکت ESET با ارائه این نرم‌افزار به شما امکان حفظ پسوردهای خودتان به شکل امن را می‌دهد.

ایست پسورد چیست؟

خرید اکانت نود 32

حتماً تاکنون شما هم به نصب و خرید لایسنس nod32 علاقمند شده اید. جای خوشحالی است که بگویم وب سایت nodEset.ir این امکان را برای شما فراهم آورده است که بتوانید اقدام به خرید اینترنتی لایسنس نود 32 برای هر کدام از نسخه‌های مختلف نود 32 کنید. با خرید اکانت نود 32 از این وب سایت شما می‌توانید نسبت به خرید آپدیت انلاین نود 32 هم اقدام کنید.

همچنین شما می‌توانید بر اساس تعداد کاربران و تعداد ماه‌های مورد نظر خودتان نسبت به خرید لایسنس eset برای هر کدام از سیستم عامل های مد نظرتان و در هر ورژنی اقدام کنید.