آموزش نصب nod32 به صورت آفلاین

۳ مهر ۱۴۰۱
آموزش نصب آفلاین نود 32 روی ویندوز

نصب آفلاین نود 32

یکی از نیازهایی که ممکن است در نصب نرم‌افزار نود 32 وجود داشته باشد، عدم دسترسی به اینترنت در برخی از مکان‌ها و یا محیط‌های ایزوله شده است. بسیاری از سازمان‌ها و ادارات ممکن است به خاطر حفظ مسائل امنیتی امکان دسترسی به اینترنت آزاد را به کاربران خود ندهند. به همین خاطر کاربران برای نصب نرم‌افزار نود 32 دچار مشکلات و محدودیت دسترسی به اینترنت هستند.

خوشبختانه شرکت ESET برای این محیط‌ها راهکار نصب آفلاین نرم‌افزار 32 را پیشنهاد کرده است که در ادامه این مقاله ما به بررسی آن می‌پردازیم. برای نصب نسخه‌های آفلاین باید در ابتدای یک خط اینترنت داشته باشید تا بتوانید نسخه‌های مورد نظرتان را از سایت شرکت ESET دانلود کنید. همچنین از بخش دانلود سایت نود ایست میتوانید نرم افزار مورد نظر خود را به صورت مستقیم از سرورهای ایست دانلود نمایید.

چه نسخه‌هایی از نود 32 را می‌توان به صورت آفلاین نصب کرد؟

شرکت ESET برای نصب آفلاین نود 32 موارد زیر را پیشنهاد داده است:

برای نصب این نسخه‌ها باید یک اینترنت فعال داشته باشد. اما الزاماً نباید دستگاه نهایی به این سیستم نصب شده باشد. بلکه می‌توانید از فایل .exe آن برای نصب استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید برای نصب از نصب زنده (Live Install) استفاده کنید. البته نیازی به استفاده از هر دو روش نیست.در صورت نیاز میتوانید مقاله آموزش نصب زنده نود 32 را در اینجا مشاهده کنید.

بعد از آنکه فایل .exe نصب نرم‌افزار نود 32 را دانلود کردید، جهت نصب آفلاین نود 32 باید آن را بر روی سیستم مورد انتقال دهید و بر روی فایل آن دوبار کلیک کنید تا پنجره زیر برای شما باز شود.

نصب آفلاین نود 32 ( آموزش )

  1. برای شروع کار می‌توانید زبان مورد نظر را انتخاب کنید، برای انتخاب زبان بر روی گزینه English کلیک کنید تا منوی کرکره ای برای شما باز شود و یکی از زبان‌ها را انتخاب کنید، متاسفانه زبان فارسی در اینجا مورد پشتیبانی نیست و به همین خاطر ما مجبور به استفاده از زبان انگلیسی هستیم. برای ادامه پیدا کردن فرایند نصب بر روی دکمه Continue کلیک کنید تا کار ادامه پیدا کند.

نکته: در صورتی که می‌خواهید نرم‌افزار جدید جایگزین نرم‌افزار قبلی شود می‌توانید از نرم‌افزارهای محافظت پسورد استفاده کنید. این موضوع نیازمند توضیحات اضافه ای است که در جای خود به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.توجه نمایید قبل از شروع به نصب حتما اقدام به خرید لایسنس eset از فروشگاه های معتبر نمایید. قابل ذکر است بسیاری از فروشندگان لایسنس محصولات ایست ، اقدام به فروش کد آپدیت از سرور ایران و بر روی نسخه های کرک شده مینمایند. طبیعی است که این کد ها بر روی نسخه های دانلودی از سایت eset.com قابلیت فعال سازی نداشته ، و اصطلاحا فیک میباشند.

  1. بعد از مرحله ورود باید توافق نامه‌های نرم‌افزار‌های nod32 را قبول کنید. برای این منظور دو تیک گزینه‌های End User License Agreement و Privacy Policy را بزنید. با زدن این دو تیک چند قابلیت مانند سیستم بازخوردگیری، سیستم جلوگیری از نصب نرم‌افزارهای اضافه و نیز برنامه بهبود تجربه کاربری برای شما فعال می‌شود. این قابلیت‌ها تجربه کاربری بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. سپس بر روی گزینه Continue یا Allow all and Continue و یا Next کلیک کنید.
  2. اگر نمی خواهید رمز و پسورد حساب کاربری خودتان را در زمان نصب وارد کنید، در پنجره بعدی بر روی گزینه Skip Login کلیک کنید تا فرایند نصب بدون فعال‌سازی ( نصب آفلاین نود 32  ) و وارد شدن به حساب کاربری شما وارد شود.
  3. پس از آن اگر می‌خواهید عملیات فعال‌سازی را پس از نصب انجام دهید بر روی گزینه Skip Activation کلیک کنید تا فعال‌سازی به بعد از نصب نرم‌افزار موکول شود.
  4. بعد از آنکه تمام تنظیمات را انجام دادید نصب کننده نرم‌افزار فرایند نصب را به صورت خودکار طی می‌کند و در نهایت بعد از چند دقیقه نرم‌افزار به صورت کامل نصب و فعال‌سازی می‌شود.
  5. برای خاتمه دادن به فعالیت نصب می‌توانید بر روی گزینه Done کلیک کنید تا فعالیت نصب به اتمام برسد.

آموزش نصب نود 32

آیا می‌توان نسخه نصب آفلاین نود 32 را بروزرسانی کرد؟

بله شما می‌توانید تمامی نسخه‌های نود 32 را با خرید لایسنس nod32 معتبر فعال‌سازی و بروزرسانی کنید. برای بروزرسانی یا باید آخرین نسخه‌ها را دانلود و نصب کنید و یا آنکه نرم‌افزار نود 32 شما بتواند به یک خط اینترنتی دسترسی داشته باشد.

از کجا اقدام به خرید لایسنس نود 32 کنیم؟

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی برای خرید لایسنس‌ها دارند، تحریم‌های بانکی و عدم دسترسی به سایت‌های معتبر است. جدای آن مسئله زبان و طی کردن روال معمول در این سایت‌ها نیز بسیار فنی است و نیازمند دانش خاصی می‌باشد.

در این میان سایت nodEest.ir این امکان را به تمامی کاربران ایرانی داده است که بتوانند به راحتی نسبت به خرید لایسنس نود 32 و سایر داشبوردهای مهم امنیتی، سئو و بهینه‌سازی و سایر موارد اقدام کنند.

در سایت nodeset.ir شما می‌توانید به راحتی وارد وب سایت شده و نسبت به انتخاب یکی از اشتراک‌های یک ماهه، سه ماه، شش ماه و یا یک ساله اقدام کنید. دقت داشته باشید که مدت زمان خرید تاثیری در کیفیت کار نرم‌افزار نود 32 ندارد اما طبیعی است که با خرید اشتراک‌های بلند مدت تر شما می‌توانید از تخفیف بیشتری استفاده کنید و درگیری‌های فنی کمتری نیز برای فعال‌سازی خواهید داشت.

سپس شما می‌توانید نسبت به انتخاب سیستم عامل مورد نیاز خودتان اقدام کنید. در آخر هم باید تعداد کاربرانی که می‌خواهید برای آن‌ها اقدام به خرید لایسنس nod32 کنید را وارد کنید.

بعد از وارد کردن اطلاعات، فرایند بانکی را طی کرده و سایت nodeset.ir برای شما یک لایسنس کد معتبر صادر می‌کند.

آموزش نصب آفلاین نود 32 روی ویندوز

آیا باید نسخه‌های آفلاین را بروزرسانی کرد؟

بروزرسانی یکی از راه‌های افزایش امنیت در شبکه‌های شماست. برای آنکه بتوانید نسخه نرم‌افزار نود 32 را همیشه قوی و عاری از هر مشکلی نگهدارید باید نسبت به بروزرسانی‌ها اقدام کنید. درحالت نصب آفلاین نود 32 یا باید فایل‌های بروزرسانی را از سایت اصلی دانلود کرده و در پوشه مورد نظر کپی کنید و یا آنکه برای بازه‌های زمانی مشخصی یک اتصال اینترنتی را ایجاد کرده تا نرم‌افزار بتواند به صورت خودکار خودش را آپدیت کند.

بروزرسانی این امکان را به نرم‌افزار نود 32 می‌دهد که بتواند خطرات جدید را شناسایی کرده و الگوهای مورد نظر برای رفع آن‌ها را به کار بگیرد و سطح امنیت در سیستم شما حفظ شود.